Konfa & våfflor

Tjena! Åt nyss våfflor tillsammans med mormor & mamma. Var sådär gott, kände mej så jävla fet hahah. Så jag åt en våffla och sen en banan + 3 celmentiner :P

Innan det var jag, Jullan & Eddie med på en konfirmationlektion och hjälpte till med en lek, det gick bra ;) Vi gjorde leken med 3 grupper och vi fick alltid lite tid över så vi sjöng lite sånger med varje grupp, lät skitbra, haha..

Vet inte vad jag ska göra nu.... Får väl hitta på något.
Ikväll ska jag iallafall kolla på sing along! Erik Segerstedt är ju meeed :)
Så kolla på 3an klockan 21.30 om ni vill se något vackert =)

Ha det bra, vi hörs senare. Puss på er.


Fika får man alltid !


Jag & Eddie klädde ut oss lite, haha



Små pojkar ;)



En liten film hann vi med att spela in också
hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0