KRYSSNING IMON!

Tjeeeniixen! Sorry för riktigt dålig uppdatering. Hann inte skriva i morse.

Klockan 8 i morse var jag & mamma på möte med SYV (studieväg ledaren) och pratade om mitt gymnasieval.. Ska nog välja media ljud (radio) :) i övrigt var skolan som vanligt. Slutade halv tre, då gick jag hem och segade lite.

Åkte till a6 med mammas sambo Thomas vid sex typ.. Köpte bh & trosor. Sen åkte vi till ö&b och köpte lite snacks till ikväll ;) Ska kolla på idol och bara softa.

Just nu håller jag på att packa tills imon, ska ju på kryssniiiiiiiiiiiiiiiiiiing !!!!! =)
Allt som behövs är nerpackat, förutom tandborsten, smink och klänningen.

Nu måste jag bränna lite skivor till Jullans dator som hon ska ha med i hytten!
Hörs senare, pusselipuss


Bh: 98kr
Trosor: 39:50kr
båda är från h&m



mittt, bara miiiitt godis MOHAHAHAHAH



Slänger in en asskön låt också när vi ändå är igång:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0