Kryssningen..

Okej, nu ska jag berätta om kryssningen.. Tog inte så många bilder och ingen på emd, fan!!!!!!!!! Menmen.. Ska försöka berätta ganska detaljerat:

Lördag:
Jag, mamma & Thomas åkte ifrån Jönköping vid 10.50 och lämnade Nova hos deras kompisar sen åkte vi iväg mot STOCKHOLM! Stannade vid Nyköping på vägen upp och köpte mcdonalds mat.. Köpte ramlösa och trodde jag skulle gilla det men icke, hahah!

Kom fram till Stockholm vid halv fyra-fyra och sen gick jag och mötte Jullan som hade varit i Stockholm hela veckan.. Sen satt vi och väntade i 34435 år innan vi fick åka på med bilen på båten. Sen när vi hade åkt på med båten gick vi till våran hytt, som var mycket större än jag trodde att den skulle vara! (jag & Jullan hade egen hytt)

Vi fixade oss lite sen gick vi runt lite på båten och då hörde vi EMD - For you och vi ba: okej chill, dom spelar emd.. Sen hörde vi att det var dom live och förstod att dom soundcheckade!! Vi sprang runt och försökte hitta dom och sen sprang vi ut och försökte se dom utifrån men vi fick bara en snabb titt av Danny, men det är inte heller så dåligt..

Sen gick vi runt lite till och kollade läget.. Vid sju typ gick jag & Jullspulls till en restaurang och åt lite mat.. Åt inte så mycket, blev sjukt mätt! Sen gick vi och duschade och sminkade oss och taggade lite med massa go musik. Sen gick vi till fun club där emd skulle spela senare och köpte en drink (alkoholfri) av bartendern Håkan som är med tv programmet färjan om ni har sett det? Flirtig var han iallafall ;) Kollade runt lite och smuttade på våran drink.. Vad gjorde vi sen.. Kommer inte ihåg... Men vid tio över elva ungefär gick vi och ställde oss längst fram vid staketet där emd skulle lira (vid 00.00) och sjöng med i bandet som spelade innan, sjöng lite låtar som "vill ha dig i mörkret hos meeeeej..."

Sen när emd spelning började, herregud säger jag bara, vilket JÄVLA ÖS!! (Skrek så mycket att jag fortfarande är hes) Bästa spelningen jag någonsin varit på... Och jäkligt trångt också.. Vi stod längst fram och om jag säger så här: alla ville stå längst fram så förstår ni att det blev lite tryck bakifrån.. T.ex så gick min navelpiercing sönder, den fastnade liksom i staketet, och det var inte skönt..

Dom körde ganska många låtar, deras egna men även I'm yours, umbrella (Mattias gjorde den skiiiitibra) och typ nånting med jag gillar killar? Haha.. Under en låt, tror det var all for love så kollade Erik mej i ögonen under tiden han sjöng en hel mening... Gaah, dör...

När klockan var ett ungefär var spelningen slut och dom satte på DRAGOSTA DIN TEI och då var jag inte liiiite taggad så jag och Jullan shakade asset rejäält, haha alla glodde på oss.. Men sen kände vi att vi behövde fräsha till oss för vi var en aning varma (det var nog för killarna var så heta) efter spelningen.. Så vi gick till våran hytt och fixade oss.

Sen gick vi till slub seven där det egentligen var 18 års gräns men vafan? :P vi shakade röv till klockan 04.00, fast nångång vid tre typ gick vi upp till våning 11 och skulle ta luft och när vi går mot dörren kollar Jullan åt vänster och ba tar tag i mej och då tänkte jag: såg hon en snygg kille eller?! Och OM  hon gjorde!!!!!! Där står ju förfan DANNY!! Jag blev lite chockad och sprang iväg rätt in i dörren som var automatisk och öppnas av sig själv men jag sprang på fel sida, haha.. Ni kanske undrar varför vi inte gick till Danny? Jo, det stog massa tjejer där redan och vi ville inte vara "en i mängden".

Vi gick ner och dansade lite till.. Speciellt med en kille som var helt flippad, han dansade hela tiden, och hur mycket som helst, fattar inte hur han orkade... Men snygg var han och vid halv fem ungefär var vi i hans hytt haha =) Chillade lite, lyssnade på musik & skrattade och så...

Sen var jag sjukt trött och gick till våran hytt men jag gick vilse så jag skulle gå tillbaka och få hjälp och då träffade jag han som dansades kompis så han hjälpte mej hitta... När vi hade hittat min hytt bytte jag om till mjukisbyxor och vi skulle hitta nåt ställe som var öppet för vi var sjukt hungriga... Just det, Jullan var med då också :) vi hittade inget som var öppet utan snackade istället med 3 stycken killar som bodde i samma korridor som emd..

Vid klockan fem så gick jag och Jullan igenom EMDs korridor och precis när vi har gått förbi en dörr så öppnas den och när vi vänder oss om ser vi Danny och "göken", (nån i deras band..) dom glodde som fan MEN VI SA INGET!! HUR KUNDE VI VARA SÅ DUMMA.. VI VAR HELT SJÄLVA I EN KORRIDOR MED DANNY OCH JAG SA INGET. Ångrar mej sååååååå mycket..

Menmen... Vi hittade ingen mat så vi gick vi tillbaka till hytten vi hade varit i först sen gick jag iväg igen och såg en snygg kille som jag & J hade sett tidgare på kvällen/natten och kommenterat att han var riktigt fin.. Sen kom 2 av killarna som bodde i samma korridor som emd och en av dom hade dragit ner sina byxor så han gick och visade röven så jag skrattade lite åt honom. Sen gick jag, dom 2 galna och snygga killen som hade blivit utelåst till dom galnas hytt och satt där och snackade lite... När jag såg han den snygga på nära håll såg jag hur jävla lik han var DANNY!!! Jag lovar, sjuuuuukt.. Vi hade någon konstig diskussion om att Sun block var tjejernas motsvarighet till emd? I don't think so... Och så bestämde vi att vi skulle gå och knacka på emd men det gjorde vi inte :(

Vid sju på morgonen gick jag och hämtade Jullan och sedan gick vi och la oss..

Söndag:
Gick upp vid åtta och åt frukost vid nio. Så CPT trötta och frös typ ihjäl... Efter frukosten gick vi runt lite på båten och sedan gick vi till hytten och sov i ungefär en halvtimme, sen duschade vi och fixade oss.

När vi var klara gick vi till fun club och kollade på någon kareoke tävling och när vi hörde en röst i högtalaren som sa: "Vi vet att 3 eftertraktade killar ska signera två våningar ner" så SPRANG vi ner! Vi var först av alla som sprang men när vi kom ner, ojojoj, då var det redan tretusen tjejer som stog i kö för att få något signerat.

Vi ville ännu en gång inte vara "en i mängden" så vi ställde oss på sidan av kön och kollade på dom och sög in deras skönhet istället, haha. När deras manager hade dragit i dom och sagt att dom var tvungna att gå i ungefär fem minuter slet dom sig från alla fans och var på väg att gå, först fick jag världens finaste leende av Danny i närbild (var typ en halv meter från honom, så jag kunde inte motstå att ta på han också, haha) sen fick jag en kram av Erik och när vi kramades sa han, Hej då sötis..

TUR säger jag bara att det blev en så bra avslutning på kryssningen för när vi stog och kollade på kareoketävlningen var jag lite ledsen för det kändes som jag aldrig mer skulle få se dom och när dom sedan berättade att dom skulle signera blev jag skitglad och när jag kramade Erik flög det runt massa fjärilar i min mage.. Haha asså det är ju sjukt att man kan känna så :P

aja, sen var vi också tvungna att hämta våra väskor och åka hem.. Kom hem vid halv åtta ungefär och vid nio började Bridget Jones på tv så jag kollade på den och råkade somna. Vaknade vid 01.10 av att min brorsa stog och skrattade åt mej och sa: är du trött? "Nej, det är jag inte eftersom jag ligger och sover".

Idag är jag sjuk.. Mådde inte alls bra när jag vaknade. Mådde illa och hade ont i magen. Tog en tablett och somnade om. När jag vaknade senare mådde jag ännu sämre, allt bara snurrade. Men nu börjar det bli lite bättre. Ska äta nåt och sen plugga.

Ha en bra dag!
(Dom som orkade läsa allt får tio pussar!! puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss)
Ps. Om ungefär en timme och tjugo minuter är det ett dygn sen jag kramade Erik ♥


Hytt"nyckeln"
Mer bilder kommer sen då
Jullan har skickat sina.


Kommentarer
Postat av: henke

haha du är pinsam fan

2008-10-20 @ 21:54:07
Postat av: Anonym

Hahahahaha du skriver sjukt roligt gumsi, så himla bra på stories ju!!! 10 pussar tillbax till dig

xxxxxxxxxx

2008-10-20 @ 21:55:30
Postat av: mackan

hahahahahahanna. du är för söt.

2008-10-20 @ 22:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0