Lager 157

tjohoo ! Kom precis hem från lager. (157) Köpte lite grann... Fikade även en skitgod kycklingsallad som är ett måste när man besöker lager. Tar alltid den. Sååååååååååååååå god =) åt snickerskaka & chokladboll med, hehe..

Ni har väl inte glömt bort att vrida tillbaka klockan ett timme? Jag gick upp vid åtta idag - trodde jag. Mamma sa att klockan bara var sju så jag kunde sova lite till, skönt.

Vid sex ungefär ska jag träffa Juuullan bullan !
Ska väl bara chilla tror jaag..


Jag & Mackan.. HAHAHAH


mums


Lindis och Mackis


Bara för att mamma också ska få vara med på en bild... ;)


2 sjalar, en halsduk och ett armband som jag fick av mamma (det är lila i verkligheten)


chep monday jeans, vanlig tröja, mouli keps (erik segerstedt :D) myyycket blått..
Och en vanlig vit t-shirt



E-rik reflex på väskan !


D-anny reflex på jackan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0