Måndag ! LOOOOOOOOOOV!

Hallå, god morgon, god dag eller vad ni nu än föredrar.

Känner att jag måste äta frukost snart, magen kurrar...
Men istället för att äta så sitter jag och tar emot bilder från i fredags (ni vet halloweensaken i skolan) av Simon så dom bilderna får ni se lite senare... ;)

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Det regnar ute så man det blir att man är inne och så blir man seeeg och så går hela dagen åt. Men jag får se om jag hittar på nåt!


JAAAAAAAA!! HÖRDE PÅ RADION NU ATT EMD KOMMER TILL RIXFM OCH SPELAR KLÄDPOKER IMON (DOM SÄNDER JU PÅ TV NU OCKSÅ) YEEEEEEEEEEEEH ♥ ♥ ♥ =) =) =)

Haha... Aja, imon ska Simon fota mej och fixa min blogg. EFTER jag har sett emd på tv alltså... ;)

Ne, nu måste jag äta nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0