Min dag

Hallåja, här sitter jag och äter klubba & snackar med lite folk på msn.. Är egentligen hungrig men orkar inte fixa nåt att äta :P (inte bra..)

Min dag har sett ut så här:
Först gick jag upp & fixade mej och lite sådääära,
gick till stan med Elina, köpte nytt puder & foundation
vi gick och fikade på coffehouse by George
PRAO (tråkigaste dagen men fick ändå inte lite sköna skratt)

Klockan 22.40 så får vi se vem som åker ut ur idol... Sen ska jag nog sova.
När Jullan har slutat skolan ska jag träffa henne, sen börjar min prao klockan 20.00... Slutar 02.00, OOOH MY GOOOD! Nä, men det klarar vi säkert galant ;D

Ha en skön natt! Puss&kram



Våran "fika", Elinas vanliga latte och min chailatte


Jag fick en klubba av Elina :)
En Danny-klubba i stort format, hahahahah asså inte sån klubba men ni fattar!!!



Foundation: 145kr
Puder: 125kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0