Min kväll

Hallooo.
Har precis bakat negerbollar så nu står dom i kylen och stelnar till lite ;)

Vad har jag gjort ikväll då ?
Joo, min snälla bror skjutsade mej till mamma. När jag kom hit packade jag upp mina kläder, busade med Nova och lite så.. Sen kom mamma hem från jobbet och vi åt lite, sen sminkade jag mej och gick runt munksjön med Jullan. Vi gick en lite längre väg idag, men det gjorde inget för det var skönt :) När jag kom hem (vid halv nio ungefär) kollade jag på färjan. & sen bakade jag negerbollar.

Snart ska jag tvätta bort mitt smink, ta fram mina fina bakverk, hälla upp lite saft och sätta på någon romantisk film. Myspys =)

Imon är det prao igen, orkar faktiskt inte. Men jag ska tänka positivt!! Får ju träffa Christoffer, eller Coffe som han föredrar att kallas. Skitsamma. Börjar 16.00 så det blir väl en liten sovmorgon imon också, dock inte lika länge som idag och igår, haha.

Hoppas ni har haft en bra kväll för det har jag haft!
PUSS




I'm so fucking hot
...Och jag har slitet hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0