My day

Heej..
Ett tag sen vi hördes sist men jag har haft fuuuullt upp! Haha nej, kanske inte. Men jag har inte hunnit gå hem emellan sakerna jag har gjort.

Vid tio färgade jag ju håret, utväxt + slingor, var där till halv två, sen mötte jag upp Jullan och vi gick till Vasas Påtår och åt amerikanska pannkakor, sen gick vi runt lite och pratade och hade det trevligt :) (såg COFFE på stan förresten!!) Vi gick till kondomerian och kollade lite också, haha. Mötte upp  Elina och köpte lite godis och sen gick vi till praon.

Gick inte särskilt bra på praon, iaf inte i början. Vi skulle tömma båda stora ismaskinerna (ingen aning om varför) och så först gick Elinas påse sönder och huuuur mycket isbitar som helst låg över hela golvet, sen direkt efter skulle jag åka ner med isen till kylen och så gick min påse sönder så hela hissen blev full av is. Så vi fick sopa upp allt.. Sen gjorde vi lite annat skit, diskade & så. Vid åtta typ sa Warren (snygg bartenderchef) att vi skulle till Hemköp & köpa diskmedel. När vi skulle hämta våra jackor så sa han att vi skulle ta ordnings vakternas jackor och vi gjorde det. ASSTORA MED VÄRSTA LUVAN HAHAHA!!! Elina fick storlek M och jag fick storlek XXL!!!!!!!!! Haha det var kul och alla som vi mötte glodde på oss.

Efter det slutade vi och då gick jag till frisören igeeeen för mamma var där (vi känner friösören) så jag satt där och pratade lite med dom sen åkte vi hem och när jag kom hem kollade jag på day after tomorrow som gick på 6an, har iförsig sett den förut men den är riktigt bra.

Nu ska jag gå och äta lite rostade mackor sen gå och lägga mej och kolla på tv.. Ska nog sova i brorsans säng inatt igen, hihi. Men tar nog med min egna kudde =)

Börjar klockan 20.00 imon så jag kan sova hur länge jag vill. Eller ska väl gå upp senast 18.00 men... ;)


Jag & mina paaaaancakes :D


Jöllanpöllan social ;)
HAha fan va fräsht vi har geggat med våran sirap.



Jullan gjorde en underbar lapp :) ♥


FRAM


BAK
Stiligt ellerrr
(bilderna är tagna i omklädningsrummet på Harrys)



Mamma la i löshår i nacken..
Haha vad glada dom ser ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0