Natti natti

Hej.
Alltså... Inatt fick jag sova i soffan för att grannens fest hördes så högt och nu har dom fest igen. Eller jag tror det är nån annan granne nu. Hatar att bo i lägenhet i såna här tillfällen!!!!! GAAH.

Ska snart sova. Måste det eftersom jag ska gå upp tidigt imon, ska åka till lager 157 klockan kvart över nio ungefär. Min syrra och hennes man följer med också =)

Skrev fel innan angående the wedding date, den gick på tv4+ ! Jag kollade bara lite på den. Sen kollade jag självklart på Erik. Fyfan vad snygg han är. Det är sjuuuuuuuuuuuuuuuukt.

Efter det kollade jag på extra extra tillsammans med mamma.

Nu ska jag gå och borsta tänderna, sov så gott!
Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0