Nu ska jag sova!!!

Heeeeeejsan!
Kom precis hem från praon. Eller jag har hunnit äta en nektarin, var så sjukt jäävla hungrig. Är fortfarande lite hungrig men magen får vänta tills imon och frukosten.

Idag har varit den bästa dagen på praon!! Det är ju fredag och jag & Elina praoar på en krog/restaurang så ikväll var det party som gällde! Ett annat uteställe (Sliver) som hänger ihop med det som vi praoar mest på är bara öppet på helgen (tror jag?) så vi jobbade lite där idag också. :) Det vi gjorde när vi kom dit först var att diska lite, bytte vatten och massa skit men vi klarade det, yeeeeeey. Sen när klockan blev lite efter tio började det komma festsuget folk och det vi gjorde från klockan 22.00 till 02.00 var att gå runt och plocka massa tomma flaskor och glas och ställa till disken. Faktiskt roligt för man snackade lite med folket som var där. Några snyggingar såklart också. Det som nästan var roligast var att massa lärare (t.ex Dale, Johan, Tenzing) var där och var fulla! Haha, det är läskigt att se lärare utanför skolan :P

Just det.... En sak som hände i början på praon idag gjorde hela kvällen underbar. (nästan) Men vad det var berättar jag imon för nu måste jag tvätta bort mitt smink och sen soooova.
Glöm inte att det är kanelbullensdag imon, då ska ni göra mycket bullar!!!!! (hahahahah, bara Jullan som fattar)
Puss & kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0