Ooonsdag

Hejsan & God morgon :)
sitter i Robins säng och kollar på tråkiga program som t.ex våra värsta år. Hör även massa barn skrika och skratta från torpaskolan här brevid.

Har faktiskt inte sovit så gott inatt, vaknat ett antal gånger m.m. Så vid sex ungefär gick jag och hämtade min egna kudde och då sov jag lite bättre. Men vaknade vid ungefär halv sju av att mamma och Thomas snackade om blondinbella, haha.

När jag vaknade nu senast, vid halv tolv så mådde jag inte alls bra, yr, trött (även fast jag inte gick & la mej senare än ett) och ont i magen. Men har tagit en panodil så det går nog över snart.

Börjar 16.00 - som vanligt, men jag ooooooorkar inte!!

Hörs senare, pusselipuss



Här ligger jag nu. Bland alla min ordningsamma brors kläder
ps. Xidern på golvet är inte min

(Thomas, jag vet att jag inte får använda datorn
men mådde inte bra för att sitta uppe men om typ 20min
när tabletten har verkat ska jag byta dator!! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0