Pluuuuugg

Tjena! Strax ska jag börja plugga.. Sååå tråkigt :(
Fick inte åka och bada idag för jag + typ alla tjejer i klassen är med i kören (advent & lucia) och vi hade övning idag så vi slapp simma. Faktiskt lite tråkigt men samtidigt skönt.

ÅH JAG SAKNAR KRYSSNINGEN! Och idag har jag insett att jag var riktigt jävla dum i huvudet när jag inte sa något till Danny i korridoren... Alla jag har berättat det för håller med mej HAHA...

Nä, plugg var det... Datorn får vänta tills ikväll.
Puss



Fin låt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

e det jag som har spelat den låten för dig? Älskar den men jag trodde ingen annan visste om dem...gillar du dem Laurel music kan du söka på douglas heart oxå.

puuuuussss

2008-10-21 @ 20:41:39
Postat av: Hanna Helt

nej hittade den själv... Men kan inte veta för jag vet inte vem du är ? :P

2008-10-21 @ 21:25:23
URL: http://piinkiie.blogg.se/
Postat av: sis

det va ju bara jag...din stora syster yster =)

2008-10-22 @ 15:56:36
Postat av: Hanna Helt

tänkte faktiskt att det var du, men var inte säker :)

2008-10-22 @ 16:02:12
URL: http://piinkiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0