Praaao strax

Hej. Första inlägget för idag men jag har inte orkat skriva förrens nu.

Har hunnit med att: duscha, ansiktsmask, klä på mej, sminkat mej, lagat mat, ätit maten jag lagade, kollat på idol 2006 & platta håret.
Nu ska jag bara sätta upp håret i en tofs (SNYFTSNYFTSNYFT) och vid halv ungefär ska jag gå. Men kanske ska gå lite saktare idag, eller senare, för igår kom jag fram kvart i, istället för klockan fyra som jag egentligen skulle. :)

Vill ni veta en sak? Min tumme är ännu mer död idag, jag har fan träningsvärk i tummen. HALLÅ? I TUMMEN. Jag är pinsam. Om jag måste använda tummen idag så ska jag protestera, eller bara göra som jag blir tillsagd. Vi får se.

Nu ska jag sätta upp håret som sagt ! Hörs ikväll, kommer hem senare idag för det kommer vara mer att göra idag.
Ha en bra dag/kväll, puss <3


hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0