Så knasigt det kan bli ;)

Hej.
Nyss var Simon här. Som ni antagligen vet så skulle han fota mej idag men jag fick inte tag i honom så när han plingade på min dörr blev jag lite chockad. Han sa att han hade försökt att få tag i mej också. Haha, våra mobiler passar inte ihop.

Så det blir troligstvis fotning imon istället.

Nu äter jag glass med smak av bananasplit och chattar med lite folk på msn, t.ex Sonny =)

Ikväll vet jag inte vad som händer... Någon som har något förslag ?

När mamma var hemma på lunchen innan gjorde jag henne sällskap när hon åt mat (jag åt bara en clementin) då kastade jag en clementin mot hennes glas och träffade, wohowoho pricksäker !


BEVISET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0