Sista dagen innan lovet imon!!

Halloooo .
Sitter & lyssnar på Darin feat. Kat De Luna - Breathing Your Love, riktigt bra låt som helst ska lyssnas på med höööög volym och mycket bas ;) (maximal njutning, haha!) Kul för lille Darin att det har gått så bra för honom. Jag har faktiskt varit på en konsert med honom, har en tröja med honom också som jag brukar sova i =)

Skolan idag var helt okej, gick snabbt! Körde basket på gympan och det var faktiskt kul. Sen var Ylber & Adam med på biologin. (några från ed = erik dahlbergsgymnasiet om jag inte har fel?!) Alltid trevligt när man inte bara har massa lärare och de äldsta killarna på skolan som är 93or runt om sig, haha.

Efter skolan gick jag, Simon & Gabbi ner till stan och köpte lite saker tills imon. Jag köpte vampyr/dracula tänder som lyser i mörkret, hehe. Sen satte vi oss på mcdonalds och åt pommes och glass. :)

Imon har vi halloween dag i skolan. Eller iallafall vi i kuben. (vi gör alltid mycket mera roligare saker än dom i de andra byggnaderna, haha) Vi ska vara i grupper och göra massa olika saker, typ kolla på film, baka, spökhistorier. (mitt på ljusa dagen..........) I slutet ska alla som vill klä och spöka ut sig och sen blir det, som det står på pappret som vi fick, "mingel" och mat. Jag ska inte vara något speciellt, utan bara ha vampyrtänderna jag köpte idag, sminka mej med mycket svart runt ögonen, tuppera håret och ha svarta kläder. Nämen det blir säkert trevligt! =)

Jag och Gabbi ska (läs: vill) byta till grupp 4 för att.... Hemligt, haha!

Imon är ju sista dagen innan lovet också, har inte fattat att det är lov i en vecka sen, men gud vad skönt det kommer bli!

Nuu ska jag göra något annat, hörs nog senare!
PUSS PÅ ER ALLA!

Ps. idag är det bara 2 veckor kvar tills jag fyller år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0