Skriver lite i pausen...

Rosa bandet galan är mysig och jag såg Erik en liten snabbis =)
Tycker det är superbra att dom anordnar såna här galor. Innan pausen hade de fått ihop över 30 miljoner.

Åt nyss 2 mackor med ost och kall oboy, sket i teet, hehe.
Imon ska Simon fota mej och Emme, nu måste det bli av =) och så ska jag fixa bloggen; headern, textsnitt, deisgn m.m.

Nu har mamma äntligen hämtat mitt löshår hos Nadine, hon har lånat det sen i februari typ hehe. Jag var ju brunett där ett tag och tänkte att jag inte behövde det men nu är jag bloooooooondie igen så nu jävlar! Ska se om jag kan använda det och att det inte ser allt för fake ut.

Nu börjar galan igen! Puss


Osminkad

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att du ska fixa bloggen nu! :D

2008-10-28 @ 23:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0