Slapp dag

Tjoho !
Nu har jag duschat, haft ansiktsmask, smörjt in mej och allt det där så nu är jag suuuuperfräsch ;) hahah..
Ska tvätta bort mitt gamla nagellack och måla på nytt strax. Detta har verkligen varit en slappdag. Jag har i stort sätt inte gjort något alls.

Det mest ansträngande som jag har gjort idag är när jag gjorde frukost till mej och min brorsa. Jag gjorde bakbröd, te, skivade banan, ställde fram allt som behövdes m.m. Mycket krävande helt enkelt. (haha)

Ikväll ska jag, som jag gör varje måndagkväll, kolla på färjan på femman klockan 20.00 och längta tillbaka till den 18 och 19 oktober. Nu känner man ju igen allt så man tänker: "åh där kramade jag Erik!", "Där satt jag", "där dansade vi" o.s.v

Vi hörs lite senare! Puss och kram


Köpte rosa bandet när jag och mamma var och handlade på ica maxi igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0