Söndag...

Hejsan! :) ska strax sminka mej. Har precis duschat och sen haft på en ansiktsmask :) Åt pepparkakor innan också, guuuud vad gott. Ska träffa Jullan vid halv fyra, ska ta ett par högtalare som vi ska ha med till kryssningen. (hon ska ha med sin bärbara dator) Det är hennes högtalare men dom får inte plats i hennes väska så jag tar dom! Hon åker till Stockholm redan imon så vi ses inte förrens på lördag då det är dags för KRYSSNINGEN! ♥ Om vi inte ses när min klass, 9m, 9a & 9b åker till Stockholm på tisdag.

Vid fyra ska jag, mamma, Thomas & brorsan hem till syrran & hennes man för att äta lite mat och sådära. Trevligt :)

Fick bara en ledig dag denna helgen, imon är det ju dags för skola igen! Usch, :P

Aja, vi hörs senare. pusselipuss


Har tandkräm på mina läppar.
Hört att det ska ge läpparna en fin färg, haha vi får väl se...

(alltså efter man har tvättat bort det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0