Stooooockholm imon!

Wooohooo, min dator är inte sönder! Thomas förklarade att den inte hade gått o starta för min ipod-laddare satt i datorn så nu funkar allt som vanligt, + allt virus som finns i min lilla dator är kvar ;) Har precis kollat på färjan, bara FEM dagar kvar nu!!!!! Innan det var jag på willys här nere och köpte lite "fika" tills imon, ska ju till Stockholm. Köpte loka, godis & tuggumi.

Vid halv sex till sju var jag på asseträff och planerade lite inför lägret. Var lite flummig så jag hörde inte så mycket av vad dom sa :P menmen.. Nu måste jag duscha sen ska jag sova för imon ska jag upp klockan 04.00, ska vara på skolan klockan 05.50, YEHO!

Vi hörs nog imorgon innan jag åker :) puss&kram&godnatt.



Har redan ätit lite av godiset, hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0