Tisdag

Hallååå  ! =)
Jag är uppe, woho. Tänkte sova lite till men jag var pigg så vafan.

Har faktiskt varit vaken sen kvart i sju ungefär. Ställde larmet på 07.25 för att kunna se E.M.D. men jag vaknade en stund innan larmet ringde. Låg och kollade på programmet och väntade och väntade och väntade... Klockan nio kom dom äntligen och spelade klädpoker, Gert förlorade och han stod  i bara kalsonger, haha fyfan !! Menmen, killarna var så jävla snygga (Erik, Mattias & Danny alltså) och jag vill ååååååååååååkaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ROBIIIIN HÖR DU DET ? :) haha.

Nu ska jag gå och duscha och sen göra iordning lite frukost för att sedan äta den framför en film eller ett tvprogram. Sen ska jag fixa mej eftersom Simon ska fota mej senare idag. Emme ska kanske vara med också (hoppas)

Vi hörs senare, ha en bra dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0