Varma mackor, wedding date & sing along !

Tjohoooo !
Vilken slapp dag =)
Efter jag åt våfflor har jag bara segat, somnade till en liten stund också. Klockan åtta börjar en film på femman tror jag, wedding date, romantisk komedi, exakt det jag gillar! Hehe.

Mamma ville göra varma mackor så det ska vi äta snart...
Sen klockan halv tio ska jag självklart kolla på sing along
Imon ska vi åka till Lager 157, ett ställe i Gällstad som säljer massa olika märkeskläder (ifrån replay, miss sixy, acne, cheap monday, j. lindeberg m.m) fast det är mycket billigare än i vanliga affärer. Brukar åka dit 1-2 ggr/ år. Sist jag var där köpte jag bara en tshirt så vi får hoppas att jag hittar lite mer imon.

Ha en underbar kväll babes !

En bild på
Sonny/Danny
ifrån båten ni vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0