Amanda kommer bli modell en dag :)

Hallå , hemma från stan nu ! Åååh Amanda var sååå fin och jätteduktigt :D  (bilder kommer när Simon har skickat) hon åkte tyvärr inte vidare till Stockholm men med tanke på att hon var yngst och en av dom kortaste (jag tycker hon är skitlång, jämnfört med mej alltså, haha) så får vi se det som en utmaning! Ett steg på vägen liksom =) Hon skulle passa skitbra som modell ♥

Mammas sambo hämtar mej om ungefär en timme sen ska vi åka och kolla på mamma när hon sjunger så vackert med hennes kör, hahah det brukar inte vara särskilt kul men kan jag göra henne glad genom att komma och lyssna så är det klart jag gör det :)

Nu ska min brorsa hjälpa mej att byta navelsmycke, jag får verkligen inte bort den jag har nu, får se om han kan det bättre. Sen ska vi äta korv med bröd.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0