Andreas Carlsson - en riktig snygging

Hallåja ;D
Tänkte skriva att jag kollade på idol nyss men sneglade på klockan och såg att det slutade för 50 minuter sen? Tiden går snabbt ibland.

Aja, jag har som sagt kollat på idol och dreglat över jury medlemen Andreas Carlson!!! Mums. Såg även en söt kille med fin röst som var med idag också, min nya Danny kanske? Haha no, no aldrig i livet. Danny är här och stannar forever.

Asseträffan gick bra och det blev många skratt under kvällen. Jag, Jullan & Eddie kmr ha skitkul på lägrerna ;) haha assarna ska ju egentligen vara med på några konfirmandlektioner och hjälpa till lite (typ 4 assar varje lektion) men vi ville inte vara med så när ledarna kom och frågade vilken gång vi ville vara med löd samtalet så här:

Mia: (en ledare) Jo, jag undrar när ni kan?
Jag: Var det onsdagar? Vilken tid?..
Mia: halv sex till sju.
Jullan: Vi tränar då.. (LJUUG!)
Mia: Jaha.. Men det är en gång på en lördagmorgon också.
Eddie (med lite halvbögig röst): Assååå, jag går på yoga då.
Mia: (trodde på det, hahah!!) Jaha, ojdå.
Jag & Jullan: Men vi kanske kan ta en onsdagkväll ändå.

Så det bestämde vi, jag, Eddie & Jullan ska laga mat åt konfirmanderna någon onsdag kväll framöver, haha. Ledarna är så översnälla och dryga :P

Nu börjar det bli lite kallt här inne så jag ska gå och stänga fönstret, sen ska jag kolla lite på bröllopsdvdn från när min syrra & hennes man gifte sig (2 juni 2007) sen ska jag sova :)

Börjar 08.55 imon med gympa i stadsparken. Ska slänga iväg ett sms till Simon och fråga om han kan hämta mej, mohahaa..

God natt ♥


ibland är man jävligt snygg utan att man kan rå för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0