Bra hy innan kryssningen..

Nu ska jag lägga mej i sängen med min so bok och plugga. Och sörja mitt lilla finger också. Sen ska jag sova. Imon har vi den årliga "skoljoggen" då lärarna utsätter eleverna för jävligt plågade saker, man ska springa så långt man kan (eller så många varv) på ungefär 45 minuter. Ett varv är 1,5 km va? Jag kommer klara ett halvt.

Men!!! Vet ni vad jag har bestämt att jag ska göra? Jag ska göra ett litet expriment, jag ska se om jag kan få bättre hy tills kryssningen. Jag börjar nu. Så här tänker jag göra:

- Rengöring är ju A och O så jag ska rengöra mitt ansikte morgon & kväll!
- Efter rengöringen är det, båda morgon och kväll, dags för ansiktsvatten (toner), använd gärna pads att applicera med.
- Använda en ansiktskräm som är för fet hy. Jag har Cliniderm, pure & clean, matifying day lotion.
- Ansiktsmask 2 ggr/vecka!! En för fethy, problemhy.
- Inte använda så mycket smink. (Kan använda mer när jag ska göra nåt speciellt, t.ex på helger)
- Jag beställde en acnecreme ifrån örtblomman. Beställde den för jättelänge sen och använde den bara ett litet tag men nu ska jag använda den varje natt!
- Dutta på lite basiron om jag har någon finne.
- INTE KLÄMMA!!

Hoppas jag ser resultat innan 18 oktober då :) ♥

Nu ska jag sova, goooood natt!!

Ps. Gick till frisören idag och beställde tid för färgning av utväxt + slingning. 9 oktober klockan 18.45 har jag tid!


Det här innehåller acnécremen:

Vatten, Solrosolja, Vetegroddsolja, Veg. glycerin, Veg, emul-
geringsmedel, Sheasmör, Bivax, Veg, konsistensgivare, kon-
serveringsmedel samt eteriska oljor: Tea Tree, Enbär, Citron,
Kamomill Blå.

60ml kostar 120kr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vi ska oxå ha "skoljogg", men vi måste springa nio kilometer -.-

2008-09-24 @ 14:55:55
Postat av: jossan

ååååh 9 oktober 17.45 minns man :(

2008-09-24 @ 16:10:42
Postat av: Anonym

Hrrm. cinderella suger!!

2008-09-24 @ 22:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0