Christoffer Hiding

De som känner mej vet att jag typ var beroende av Christoffer Hiding innan. Nej, men allvarligt. Det var en känsla som inte går att beskriva.. Iallafall, nu har mina 'känslor svalnat' och emd är ju i mitt hjärta. Men när folk säger "asså du är ju typ käääär i Danny", så svarar jag alltid: "Jag gillade Christoffer mycker mer".
Yes, it's true... Christoffer Hiding, naaw.. Saknar faktiskt honom. Sitter och kollar på bilder på hans facebook :)

Mamma kom in i mitt rum nyss och så kollade vi på några bilder tillsammans och då sa jag: "Aaw, jag saknar honom.." Då svarade mamma: "Jag med! Eller jag saknar när du gillade honom så mycket, ditt prat och så, förstår du?" JAA! Hoppas han kommer till Jönnet snart så jag får se honom snart igen =)




Såååå vacker.


Och så en rolig bild också:


MATTIAS & CHRIS .
Haha sööööta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0