Dumma alla andra länder!

Okej, det gick inte särskilt bra för Sverige & Danny & Jeanette, men va fan! =) Under tiden jag kollade så kom pappa ner med mat, kött, bakad potatis och grönsaker. inte min favorit direkt men man måste ju äta ;) Eddie ringde mej också, han sa att man tror att jag äter hela tiden när man läser min blogg. Haha, det är verkligen inte meningen! Ska sluta äta så mkt ;P inte bara för skrivandes skull utan ska börja tänka lite mer på vad jag äter. Inte vara så onyttig och så. Men det kan jag börja med nästa vecka!

Imon ska Simon kanske ta kort på mej, vi får se hur det blir. Eller det hänger på mej men det beror på några saker..

Nu är jag skittrött så jag ska gå upp och lägga mej i min UNDERBART sköna säng och somna till rix fm.

Puss, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0