EUROVISION DANCE CONTEST

Hemma från kyrkan nu. Det var en ungdoms kör med och sjöng också, en skitfin kille var med, han sjöng solo, och det lät inte dåligt.  Mums! ;) Träffade även min moster, ni vet hon som var med i os, och hennes franska pojkvän. Ska kanske ut och äta med dom imonkväll, dom åker tillbaka till Frankrike på måndag så det gäller ju att passa på att träffa dom när man väl kan..

Snart är det dags!! Eurovision dance contest i Glasgow. Sänds på 4an klockan 21.00, Danny & Jeanette är första dansparet ut, hoppas dom gör bra ifrån sig :) Och hoppas dom kommer på en hyfsat plats. Coolt om dom skulle vinna, hehe. Ska göra iordning några veterån (tar man ett så är man fast, man äter och äter och äter) och nåt mer gott och sen ska jag gå ner till vardagsrummet i källaren med ett täcke om mej och sitta och kolla in min söta lilla Danny :D

Blir alltså en lugn hemmakväll, jag får väl hitta på nåt mer fartfyllt nästa helg! Hoppas alla mår bra där ute.

Pusspusspuspuss


Kommentarer
Postat av: Sis

Klart att du ska med och äta sötis...skulle vara så kul....följ med =)

puss

2008-09-07 @ 00:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0