Fick ju iallafall VG..

Har precis kommit ur duschen. Känner mej oerhört fräsch nu efter att ha duschat bort all svett. Jag sprang 4 varv, som är VG ! Yey, jag fick VG!! Fick jag iförsig förra året också men eftersom min kondition har blivit sämre så var det ju bra.. Sjukt jobbigt var det men 4 varv var mitt mål och 4 varv blev det. Tack vare Gabbi som pushade mej :P

Har sprungit runt i lägenheten med bara trosor, haha otroligt skönt och fritt. Fan va skönt att ha en egen lägenhet och springa runt så här varje dag :D hah ne, det dröjer en litet tag men sen då jävlar. Stackars Jullan som ska bo med mej.. HAHA ne nu ska jag sluta va så oseriös.

Måste sminka mej litegrann nu (inte mkt, uppdrag bra hy är ju igång, remember?) och fixa mitt hår lite. Sen måste jag nog äta lite också, har ju ingen lunch i skolan idag. Börjar halv ett med so, sen matte och efter det slutar vi. Då ska jag hem & plugga sen ska jag & Elina till Harrys och presentera oss!

See ya ,  pusselipuss




mongokatter


Så här snygg & röd såg jag ut när jag kom hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0