Förlåt för dålig uppdatering

Hej!
Shiiiet, vad dålig uppdatering idag. Men först var det ju skola, började ju redan klockan 8 så jag orkar inte skriva i morse, och vet ni? Jag kom i tid!!! Yeeey , det var på tiden ;) Efter skolan åkte ju jag hem till Simon för att han skulle fotografera mej, blev kanske bara 2 st bra, kände mej allt för oseriös :P just det, innan vi fotograferade åkte vi till Råslätt och köpte godis, chips, chokladbollar, you name it. Asså... Nyttigheten.. Men jag ska ha oritenteringsdag imon så då försvinner det där fettet jag fick i mej idag!

Sen fixade vi några bilder i photoshop och gjorde en ny blogg till mej.. Berättar vad den heter då jag kommer gå över helt till den. Sen kollade vi självklart på mitt favoritprogram - IDOL ! Och pluggade lite faktiskt. Vid halv tio skjutsade hans syrra hem mej, tack!

Snart ska jag tvätta bort mitt smink och sen plugga och sen sova, börjar klockan ett imon eftersom vi har orienteringsdag som jag sa innan, gööött, eller gaaatt som jag har börjat säga (hmmm..) är faktiskt taggad!

Pusspåer



Kolla vilken überheeeeet bild jag hittade på emds hemsida.
De 4 just nu snyggaste killarna i världen! My god , grrrr

(Erik, Danny, Andreas Carlsson i idoljuryn & Mattias)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0