Första praodagen

Sååå, första praodagen avklarad då. Vi fick faktiskt sluta halv åtta idag eftersom det inte fanns något mer att göra. När vi kom dit fick vi först tända ljusen som stog på alla borden + sätta ut glas på alla borden. Sen fick jag skära lime, seriöst typ 200 lime, min tumme klarar inte av mer nu. Helt död.

Igår när jag & Jullan kollade på det där programmet färjan ni vet så gjorde dom nån drink med lime i och inatt drömde jag om den där drinken och idag fick jag skära massa lime, hahah sjukt.

Aja, iaf.. Sen fick vi putsa glas och ställa in saker i kylarna och sånt :P lite lama saker men vi är ju trots allt bara praoelever ;)

JUST DET! När jag stog och skar lime var jag själv i baren och så kom det massa typ norskar och folk som snackade engelska och ville beställa saker, typ öl så jag fick lite panik och varje gång nån kom så fick jag hämta nån som jobbade där, haha.

Christoffer.... Lätt snyggaste och goaste som jobbar där ;) och så nån tjej mer, tror hon heter Jossan. Hon var jättesnäll. Det är dom 2 som jag gillar mest.

Jag hann se idol idag, så nu sitter jag bara här och väntar på att klockan ska bli 22.40 så jag får se vem som åker ut, hoppas han den sista som sjöng.. Den blonda Robin. Efter jag har sett det ska jag sova. Börjar fyra imon igen, gööött!


Läskigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0