FREDAG

Har precis ätit pizza tillsammans med mamma & Thomas, innan det somnade jag till  i 10 minuter ungefär, skitskönt. Lyssnar på Danny Saucedo - end of the road. Sök på det på youtube, sååå fint ♥

Skolan var OK! Gick snabbt som tur var , hehe. På tyskan fick jag jobba med Margit för Malin som jag brukar sitta brevid var inte där. Det var ju kul :P (känner ni ironin?) och på engelskan kollade vi klart på Forrest Gump och åt godis. Slutade vid halv tre och då hämtade mamma mej och så köpte vi skor, var på skopunkten och hon köpte 2 par skor och jag ett par! Ni får se dom sen :)

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Ska träffa Eddie, Emilija, Julia & några imon så då blir det lite mer fartfyllt ;P

Nu ska jag kolla runt på lite olika bloggar, bilddagoken, youtube och varför inte lite olika klädkedjor?

PUSSPUSS

Fick godis av emme,
sen gick jag, Simon & Gabbi och köpte mer ;)


Eddie, mongo :P


Bra  & nyttigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0