God morgon!

Nu har jag vaknat. Glömde självklart kameran hos mamma igår så det blir inga bilder nu, kanske ikväll om jag svänger förbi mamsen eller så får det bli imorgon. Men jag kan berätta om igår:

Folket kom vid halv sju-sju och vi snackade och hade det trevligt. Sen åt vi mat, och efterrätt, och sedan spelade vi spel! Jag & Kajsa vann inte en enda gång, men vi var bra, oh, ja ;) Vid halv tolv ungefär gick jag & Kajsa ut för att träffa 2st 94killar (Kajsa känner dom) och pratade lite med dom, lekte lite vid torpaskolan, haha. Sen träffade vi IDOL-OLA!! Haha, ne, men det är en som går i åttan som är skitlik honom. Åkte taxi hem vid två sen slocknade jag och vaknade för ungefär tjugo minuter sen.

Det är ingen hemma, pappa spelar golf & Carro är någon annanstans. Får väl göra frukost själv då... Suck :)
Ikväll ska jag fika med Jullan! <3
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0