God natt



Hej igen. Detta blir det sista inlägget för idag. Känner mej sjuk, men har inte feber som tur är. Det som behövs är troligvis sömn, synd att jag inte gick och la mej tidigare då.. Menmen!

Vi ska praoa vecka 40-41 och jag & Elina ska praoa på Harrys! Fatta vad kul =) Vi kommer börja vid typ 16.00 varje dag och så ska vi jobba på två fredagskvällar också, hoppas man ser någon snygging.. Och så kommer vi säkert få vara på Sliver lite också, eftersom Harrys & Sliver hör ihop. åh, jag ska pussa scenen! (Emd var ju där 15 augusti)

Dale, våran biologi/no/kemi-lärare är vakt på krogar som extra jobb (han är biffig, han har t.o.m. blivit tillfrågad att bli gladiator i det där gamla programet gladiatorerna på tv4, men han tackade nej) och jag frågade honom om han skulle vara vakt där nåt när vi praoade:

- Ska du vara vakt nåt på Harrys vecka 40-41 när vi praoar?
- Ska du praoa där ? =)
- Ja, jag & Elina.
- Vad kul! Ja, det ska jag vara.
- Okej, då ses vi ju!
- Jag ska säga till Jon och (kommer inte ihåg) att dom ska lära er blanda drinkar!

Hahaha, ofta en lärare uppmuntrar en att blanda drinkar.. Jaja, jag klagar inte ;) Jon och han den andra är några som jobbar där om ni undrar, hehe.



Nu måste jag sova, vi hörs imon. Usch, börjar klockan 8.. Det blir inte mycket sömn inatt..



Sliver:






Hittade inga bilder från Harrys men
från Sliver! (ja, det heter Sliver, inte Silver som många tror)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0