HAHA !

Hahahahaha, vill ni veta en sak? Jag har världens fulaste katt. Fast han är ändå världens sötaste på samma gång. Alltså.. Mamma har varit nånstans och rakat honom så nu har han bara hår på huvudet, på tassarna och på svansen, han ser såååå liten ut eftersom han hade jättemkt päls innan. När jag kom innanför dörren och gick till mitt rum & min säng där han låg kunde jag inte hålla mej utan började verkligen asgarva. De 2 andra katterna och våran hund är jätttenyfikna på den 'nya' familjemedlemen, så dom nosar och fräser och allt möjligt :P dom förstår inte att det bara är lilla Mille även fast jag försöker förklarar det.. Men jag tror inte dom förstår mej.. =)

Bild på honom får ni om en liten stund.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0