Hemma

Hej.. Hemma från konfaträffen nu. Det stog på lappen man fick hemskickad att det var viktigt att så många assar som möjligt skulle komma dit men när jag&Eddie kom dit var bara Sebbe & Basse där... :O hallå....

Men sen kom några fler som tur var..  Alltså en skitpinsam grej.. Alla assar skulle ställa sig upp och säga vad man hette och så ställde jag mej upp och ba: Hanna! och sen satte jag mej ner och så lät det som jag feees! Fåtöljen jag satt i var cp.. haha folk trodde säkert jag fes, men de som läser det här och som var där så säger jag detta: DET VAR STOLEN, JAG LOVAR!

haha.. Aja, nu ska jag tvätta bort mitt smink sen ska jag lajja runt lite på internet och sen sätta/lägga mej i sängen och kolla på tv och sen sova! Skriver kanske ett inlägg innan jag sover. Pusselipuss



Jag sa ju att Eddie skulle somna..


Jag nyss, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0