Hemma!

Hej, hemma nu. Maten var god, kina mat typ.. Eller restuarangen heter ju chili thai, då kanske det är thailändsk? Aja, skitsamma, gott var det iallafall. När vi hade ätit både mat & efterrätt och alla var mätta & belåtna skjutsade jag & mammas sambo mamma till hennes kör, dom skulle ha nån konsert senare idag. Sen åkte jag & Thomas till media market bara för att kolla runt lite. Dom fyller ju ett år så man fick massa godis och så fick man en jojo, haha skitkul ju ! ;)

Nu sitter jag här och lyssnar lite på radio, rix fm of course. Ska ju gå runt munksjön med Jullan snart, vid halv sex typ.

Hejdååååå snüggingar.


Otroliga snygga jag & min jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0