Idol + Maria Wern

Hallo. Har kollat på både idol och den där nya deckarserien (Maria Wern nånting hette den va?).. Kan ju säga att deckare på film är sååå mycket bättre än bok (kanske beror på att jag läser en deckare nu i skolan och har en deadline.. Ska va klar på fredag tror jag? Shit.. Äh det klarar jag!)

Idol då.. Typ bästa avsnittet hittils.. Andreas är så sjuuuukt snygg ! Dör på honom. Och så jävla underbart läcker med tanke på hans ålder, 35... HAHA ;) sen var det nån kille (ny tjejfavorit?) som sjöng skithärligt.. Men såå snygg var han faktiskt inte. Men det var inte Danny på sin audition heller så man vet ju aldrig :P

Åt fruktsallad innan.. Kunde inte hålla mej så åt lite kakor också. FAN!!! Nä men seriöst, måste börja tänka på de där med vikten nu.. Eller inte vikten för vikten kan man skita i, men man ska inte trycka i sig massa onyttigheter, även en smal kan få proppar och dö av skräpmat. Ska börja powerwalka, Dale, min lärare ni vet, har sagt att man får bort mer fett av att gå och cykla än av att springa, tur det, för jag hatar att springa. Men gå är ju bara mysigt!

Snart ska jag sova. Skönt.
Puss


Banan, äpple, nektarin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0