Jullan ikväll :)

Tjenixen.
Har packat och ska snart till Jullan.. Eller typ vid sex men ändå :) Ska sova där.

Skolan var ok. Fick tillbaka svenskaberättelsen och tyskaprovet, fick VG på båda. Sen var jag och några hos skolsköterskan också, eftersom jag ska praoa på Harrys skulle hon kolla min hälsa typ? Hon kollade bara naglarna och halsen, gick på typ 10 sekunder, haha.

När mamma kommer hem (vid fem) ska vi äta lite tillsammans sen ska jag gå till Jullspulls som sagt.
Åh, vill ha en annan kläninng på kryssningen nu.. Den kommer kosta 361.50 kr med frakt. VILL HA DEN!! Jag har faktiskt pengar men frågan är hur mycket jag har? Måste köpa en ny foundation & puder också.. Men jag fyller ju iförsig år snart så jag kan be om en extra hundring kanske, mohaha..

Är skittörstig så måste gå och dricka nåt nu , puss


Så enkel men så söt.
Stylebystars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0