Konfa snart!

Hallå.
Eddie ligger i min säng och somnar nog snart.. Men han får inte sova så länge för vi måste snart fixa oss (har nämligen inget smink) eftersom vi ska på konfaträff klockan 19.00.  Vi gick och fikade efter skolan på hans mammas jobb. (på högskolan alltså) gratis är gott :D

Nä,  nu ska jag ta en kudde och lägga mej på golvet och vila lite, hahah..



Jag & Frida på håltimman


Simon köpte choklad lakrits?
Ööh..
Men det var faktiskt gott! Även fast jag vanligtvis inte gillar lakrits



Härlig bild!


Eddie


Jag.
Såg helt drogad ut så var tvungen att måla
över

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.pointshop.se/?ref=766838



du måste bli medlem! man får samla poäng gratis och shoppa gratis!

2008-09-15 @ 19:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0