Konstig dröm

Haha , jag drömde om bara Mattias inatt. Det är ju Jullans mattias, det är inte jag som ska drömma om honom :P

Alltså man får alltid en sån konstig känsla när man har drömt om nån och så känns det så himla verkligt också.. Menmen, ska försöka förklara:

Jag var på stan typ i Stockholm och så såg jag Mattias & Patricia som var med i idol samtidigt som Mattias. Jag gick fram och snackade och tog kort med båda sen helt plötsligt var jag & Mattias i en hottellobby (?) och snackade mycket och typ pussades?, haha aja, sen låg jag på mage i mitt och Jullans rum och läste en tidning och helt plötsligt kommer Mattias in och lägger sig på mej (på min rygg) och sen direkt efter kommer Jullan in och då tror ju hon att jag har tagit honom från henne och så.. Usch hade dåligt samvete i sömnen :P

Konstig och dum dröm men jag ljuger om jag säger att jag inte vill att den ska vara verklighet. Förutom det där med dåligt samvete och Jullan. Fast hellre Danny såklart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0