LEDIG

Aaj , min fot har somnat. =(

Hittills idag har jag bara legat i soffan med täcket och med min hund och kollat på tv, hur skönt som helst. Kunde inte sova så länge för vid halv tio - tio började dom borra så där som dom gjorde härom veckan också ? (alltså hos grannen över oss) det lät hur jävla högt som helst, jag blev faktiskt så rädd att jag tappade min mobil, haha.

Inatt drömde jag att jag åkte buss (fast i en tunnel?) och så var det en tjej som stog framför bussen när vi kom i full fart vände hon sig om och typ hånlog och så blev hon påkörd, uuh det var riktigt läskigt. Fast det var ändå ingen mardröm, jag drömmer faktiskt aldrig mer mardrömmar, skitskönt! (peppar, peppar, ta i trä)

Vid sex ungefär ska jag tvinga Jullan (som är i skolan nu mohahaha) att vi ska gå runt munksjön och vid 20.00 ska vi kolla på det nya programmet på 5an som heter färjan. Det handlar om den båten vi ska åka på kryssningen med 18 oktober, cinderella M/S tror jag.

Nu kom mamma hem, hon hade köpt den nya tandkrämen pepsodent white now (jag bad henne), haha hoppas den funkar lite iallafall! Den på reklamen nu ni vet, typ silver blå förpackning. Men hon skulle bara hem och gå ut med Nova sen åker hon till jobbet igen.

Nu ska jag gå till soffan igen och njuta av att jag är ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0