Lördag :)

Hej & God morgon!
Har precis vaknat, ligger i sängen och äter toblerone och - vatten (?), kanske inte så passande men shit the same ;P

Har sovit gott inatt, förutom att "Vättern" ringde mej klockan två och halv tre, hah, skitjobbigt, fick aldrig lägga på..

Hm, vad händer idag då?

14.00 - ?: Modellgrej på stan
18.00 - 19.30: Kolla på när mammas kör sjunger i nån kyrka :P
21.00 - 23.20: Kolla på tv, Eurovision dance contest, Danny ska ju dansa! :)


Okej, ska berätta vad det är för modellsak då.. Det är nämligen så att dom har en tävling i hela Sverige (och världen) just nu, då får väl som helst anmäla sig, och sen går några vidare, sen gör dom nåt annat, så går några vidare från det med. Dom gör olika saker, t.ex går catwalk, tar bilder m.m. Tror dom är på "nivå" tre just nu. Det går vidare EN från varje stad sen är det final i Sthlm där en går vidare till New York (!!!!) sen är det tjejer & killar från hela världen och den som vinner där vinner 250.000 dollar och nåt modellkontrakt antar jag? Amanda från min klass är med :D och Elinas storasyster! Jättekul =)

Jaja, nu ska jag kolla runt lite på internet sen ska jag gå upp och äta, fixa mej och så. Puss & kram ♥

Ps. Det var några som tog "vimmelbilder" igår, men dom har inte lagt upp dom, men dom kommer ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0