Måndag igen..

Har precis duschat så nu sitter jag med en 'turban' på huvudet, (med handduken alltså) skitsnyggt ;) Trodde jag började nio idag men jag kom på att det är måndag så då börjar jag 09.35.. Faan att jag inte sov lite till..  Aja nu är jag ändå uppe så nu har jag ju extra tid att äta frukost och fixa mej! Idag slutar jag klockan tre och efter det ska jag hem och plugga. Vid sex ska jag på gymnasieträff i skolan.. Håller väl på ungefär en & en halv timme =)


Nu ska jag väcka brorsan, som börjar sitt nya jobb idag, sen ska jag äta nåt, puss&kram


Tänkte lägga in en pussmun så jag sökte på "puss" på google
och då kom denna bilden upp så jag var tvungen att ta den =) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0