Min dag

Heeej! Skrev ett inlägg innan idag hemma hos Elina men datorn hackade så det gick aldrig att spara, sorry. Kan berätta om min dag:

Först skola såklart! Kom försent typ 5 minuter, till tyskan, Margit blev faktiskt inte arg. Sen hade vi musik, so, engelska & svenska. Dagen gick faktiskt jättesnabbt! Efter skolan kom min brorsa och hämtade mej & Elina så åkte vi ner till stan och så fick jag 200 av Robin (brorsan) så köpte jag ett nytt navelsmycke, jättefint :) .. (bild kommer) Sen gick vi runt lite på stan, köpte t.ex en makeup svamp, är trött på min pensel. Åt även lite mat på mcdonken. Sen tog vi bussen hem till Elina.

Fixade oss, lyssnade på musik och hade det kul! Sen kom Johanna, Vendela, Ebba och Victoria. Vi åktemot Huskvarna och skumdiscot vid åtta ungefär. Vid juneporten hoppade Petra på bussen! Skumdiscot då.. Inget att skryta med direkt, ne usch! Jättetråkigt.. Liksom, hallå, de flesta gick i sjuan och bläääääääää.. Jag föredrar killar som är födda 90, 89 och 88. Inte 95!!!! Det enda som var kul var när vi var inne i skummet ;P åkte hem typ 2 timmar tidigare än vad vi skulle.

När jag kom hem var jag blöt och kall. Tog en vaaarm, behövande dusch och sedan drack jag te och åt mackor som pappa gjorde åt mej.

HAHA, vet ni vad som hände nyss på bara 10 sekunder? Fick 4 sms och Ludvig ringde. Så nu snackar jag med honom, hehe.

imon ska jag till stan och kolla på en modegrej, förklarar mer imon. =)

Snart ska jag sova! Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon :)

2008-09-06 @ 10:17:29
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0