Min dag !

Nu har jag tagit bort mitt videoinlägg från imorse! Tyckte jag såg lite efterbliven ut men eftersom jag inte hann skriva i morse så la jag in det ändå :P

Kan ju berätta att jag inte gick klockan kvart i åtta som jag sa på filmen att jag skulle göra utan jag gick ungefär fem i åtta och det gjorde ju självklart att jag kom försent. Men bildläraren brydde sig inte ;)

Annars så har skolan vart bra idag. Jag & Eddie gick till Jullan på håltimman, (hon är sjuk =( ) där åt jag kellogs special K och drack smoothie som Julls hade gjort, yammi!

Hade elevensval för första gången idag. Eller vi som har 'läxhjälp' hade första gången idag.. Och det var bara jag & Edita som hade det idag hahahaha.. Nä men så här är det; jag gör inte mina läxor så bra hemma (inte i 8an iallafall) och då bestämde min förtroendelärare (eller kontaktlärare som det numera heter) och mamma att jag skulle ha läxhjälp på elevensval.. Och det fick jag visst nu i 9an också, visst, skitgött att få gjort läxorna i skolan men känns ju lite utsatt när typ hela klassen ville ha det men ingen fick det förutom vi, för vi "behöver" det, hahaha.. Aja, jag ska inte klaga! =)

Snart ska jag göra klart min matteläxa (hann inte riktigt klart på elevensval, har typ 4 tal kvar) sen ska jag fixa mej lite snabbt och sen gå till Jullan, då ska vi köpa godis och klockan 20.00 är det dags för premiären av IDOL 2008, yeeeeeh! Så jävla kul =) fick nyss ett 'erbjudande' om en killle som ville kolla med mej, men nej, jag ska kolla med Jullan ikväll :)


Jag&Adam tog en bild 'från mitt skåp'
Mjooo.. Inte snyggaste bilden i världen direkt men vad gör man!




Edita på läxjhälpen, helt alone i klassrummet :P


Plugga matte & tyska!
Och nej, mina händer är inte riktigt så små som dom ser ut här :P



Svante, asgo lärare, hjälper Edita lite med matten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0