Min kväll

Nu ligger jag i sängen med min dator så jag tänkte att jag ändå kunde skriva lite om kvällen :) Vid sex åkte vi till restaurangen och mötte upp de andra, vi var som sagt 10 personer. Vi åt planka, gott! Sedan åkte vi hem till mamma (är hos pappa nu igen) och fikade 2 olika pajer sen kollade vi på bilder från när min moster var med i os. Vid halv tio åkte jag till pappa igen och nu ligger jag ju här. Har precis packat ner mina kläder, ska till mamma imon igen. Lägger upp bilder imon för jag glömde den där saken hos mamma som man överför bilderna med.

Lyssnar på rix fm, just nu spelas amy diamond - it can only get better. Vi har gått på samma skola sen vi var jättesmå, men hon började ju på gymnasiet i år så nu har vi splittrats haha. Vi lekte på fritids när jag gick i 3an typ. Jag kommer ihåg att vi lekte melodifestivalen, jag & Amy var fame och så bar vi varandra och så.. Och nu har hon varit med i melodifestivalen på riktigt, hah fatta, vi lekte det när vi var mindre och nu har det blivit verklighet för henne =)

Aja..

Nu ska jag plugga en liten, liten stund sen ska jag sova. Börjar kvart i nio imon med elevens val (läxhjälp) så jag måste gå upp senast sju för jag ska duscha på morgonen. SOV SÅ GOTT !

kissiekissie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0