Morgon

Hej!
Ooj glömde skriva igår. Men sov ju hos min syrra inatt och jag satt inte vid datorn när jag var hos henne :)

Hade soprov i skolan igår som gick bra, trodde inte det, men det gjorde det. Efter skolan skulle ju jag & Elina gå till Harrys men hon hade visst somnat så det blir idag istället :P Hos min syrra igår bakade vi kladdkaka med nån mintkräm över (skitgod) kollade på idol och sen den där nya serien med Mikael Persbrandt. Sen gick vi faktiskt och la oss, gick upp vid sju och nu är jag hemma hos mamma igen för jag skulle hämta mina gympakläder. Simon hämtar mej kvart i nio sen har vi gympa.



Det snygga köket


Reklam


Haha snygg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens bästa tjejer!

2008-09-25 @ 11:12:54
Postat av: Sis

Hihihi jamen jag då...hahaha helt nyvaken ju! Puss puss på dig gumsi det var mysigt

2008-09-26 @ 21:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0