Mys

Sitter och myser med den sköna tröjan jag har haft på mej idag. Har kollat på idol tillsammans med mamma & Thomas och ätit choklad. Nu kollar jag på kläder på internet (just nu på gina tricot, har hittat 2 fina tröjor jag gärna skulle sätta på mej i höst) och lyssnar på olika låtar på youtube. Måste gå och lägga mej i sängen snart och svara på några engelskafrågor om Forrest Gump (kollar på den filmen i skolan)

Var ute med min hund innan också, men hon vägrade kissa trots att jag gick runt lääänge, så jag sket i det och gick hem med henne istället. Haha !


Nova sitter och väntar på att jag ska säga 'varsegod'
När hon får mat är den enda gången hon lyder mej, haha



Var det inte jag som skulle bli nyttigare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0