Nova

Hej, var precis ute med min hund, kände att jag behövde lite frisk luft :)

Innan det duschade jag, hade på mej ansiktsmask och målade tå och finger naglar, haha.

När jag kom in efter att varit ute med min hund fick hon ett sånt ryck och sprang runt i cirklar och hoppade på mej och sånt, sen efter ett tag kom jag på att jag kunde filma men jag fick bara med när hon var som "lugnast" , tyvärr :P
resultatet har ni här:

 



Nu ska jag nog kolla på en film och äta lite mat. Hörs senare! pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer din nya bloggdesign egentligen ? asdså du säger ju typ alltid att imorrn ska du få en ny bloggdesign men du får ju aldrig de hehe :P <3

2008-09-29 @ 16:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0