Packning

Hellu , hemma från skolan nu =)
Slutade lite tidigare för min lärare skulle på nåt möte, gött.

Snart ska jag börja packa, sen vid fem ungefär när mamma kommer hem ska hon skjutsa hem mej till pappa. Först blir det lite mys med familjen där sen får vi se om jag träffar Jullan eftersom hon kommer hem från Kreta idag!!! =) ♥

Hade tyska prov idag ju, det gick jättebra, tror jag iallafall, hehe. Skrev på allt förutom 2 glosor. Det var "fredagsunderhållning" också och en tjej i sjuan sjöng så jäävla bra. Sjukt. Synd att man inte spelade in det för det var som sagt så sjukt bra, vilken röst!

Sen på svenskan fick jag & Gabbi våra skrattanfall, hände på so lektionen tidigare i veckan också. Men då var vi helt galna och skrattade så vi grät. Nästan. Haha TOBBE TA DE LUGNT TOBBETALUUUGNT. Hahaha , ingen fattar men ändå :P

Packning snart då, och rensning bland mina linnen & t-shirtar! See U , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0